Jak doplňuju tekutiny v létě

Jen tak

Uf, teda to léto mě docela šťaví, vám řeknu. Nejradši bych snídala, obědvala i večeřela melouny. Občas to tak praktikuju, jenže dbám na zdravej životní režim. Trochu kecám, občas si dám prasárničku v podobě čízu nebo hambáče, hranolky namáčím do tatarky jak ďas a pak si prasácky olizuju prsty. Nedělejte fóry, vím, že to děláte taky a na veřejnosti honíte machry, jak je to nechutný.

No a k těm tekutinám. Všude se píše, jak se má dodržovat pitnej režim, nejlíp voda a bylinkový čaje. Sem tam dobrý, ale pít to jako furt? Od rána do večera? Děcka prosím vás.

Léto je přece ideální čas na to, sednout si v bikinách na zahradu, nasadit slaměnej klobouk a do ruky strčit pořádně vychlazenej koktejl, že jo. Jenže se mi s těma koktejlama nechce pořád dělat, tak nejčastěji piju pivo. Pěkně vychlazený, hmmm, kdo by odolal. Jenže mi takhle pod rozpáleným sluncem stačí jedno pivo a už se mi motá hlava, o dvou ani nemluvím a třetí nevnímám. Takže pech.

beer

Tak to občas proložím třeba vinným střikem, pěkně jedna ku jedné. Ne jako jedna decka. Půl litru vína a půl litru vody. A pak se objeví máma, řekne mi, že moc chlastám, hodí po mně hnusnej pohled… A já se radši vrátím k melounu.

A jak doplňujete tekutiny vy?

Leave a comment